Returneaza produse

Am citit si sunt de acord cu pagina Termeni si conditii - Ricambi - Piese auto online Fiat | Iveco a site-ului
Am citit si sunt de acord cu pagina Politica de returnare a produselor a site-ului

Campurile marcate cu * sunt obligatorii

Politica de returnare a produselor

Garantie
 
Termenul de garantie se acorda pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosinta indelungata, conform specificatiilor tehnice ale producatorului.
S.C. RICAMBI ONLINE S.R.L. este exonerat de raspunderea privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele situatii:
 
- piesa nu a fost montata de personal specializat intr-un service auto autorizat RAR sau de producatorul autovehiculului.
- piesa s-a defectat in urma unui montaj incorect sau datorita folosirii in ansamblu cu alte componente uzate, defecte sau modificate.
- piesa a fost utilizata pentru alta aplicatie decat cea indicata de producator sau inlocuind o piesa cu alte specificatii, utilizarea eronata din datele inexacte furnizate de client sau din neconfruntarea cu piesa de inlocuit.
- piesa s-a uzat ca urmare a suprasolicitarii sau intretinerii incorecte sau insuficente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator.
- autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi.
- autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare.
- piesa prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari.
- piesa prezinta o uzura normala.

 
Reclamatii
 
Piesele care fac obiectul unei reclamatii in garantie, vor fi insotite de urmatoarele documente:
 
- factura de achizitie.
- dovada montarii piesei intr-un service de reprezentanta sau autorizat RAR.
- nota constatatoare emisa de un service autorizat RAR, care sa descrie detaliat defectiunea.
- copia certificatului de inmatriculare al autovehiculului, nr. de kilometri la prima venire si nr. de kilometrii la constatarea defectiunii.

 

NU se admit retur piesele cu ambalaj deteriorat, piesele care au fost deja montate!
 
Clientul are obligatia de a verifica coletul in prezenta celor de la firma de curierat care livreaza coletul. Prima procedura este sa achitati coletul (asa procedeaza toate firmele de curierat). Dupa ce ati achitat suma, verificati coletul. In cazul in care constatati ca produsul este deteriorat, sau ambalajul este desigilat, rupt, murdar, etc, se face un proces verbal impreuna cu agentul firmei de curierat care v-a livrat coletul, pentru a dovedi ulterior ca nu l-ati deteriorat dumneavoastra, si ne anuntati imediat ce puteti pentru a va recupera banii, sau pentru a va schimba produsul. Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre marfa si factura se accepta numai daca acestea au fost sesizate in scris in termen de maxim 24 h de la livrare.
 

Inchide